wtorek, 22 października 2013

#3 - Wojownik cz.2

Cześć Wam! :D
Tak jak obiecałam, mam dla Was kolejną część 3 rozdziału opowiadania. Kolejny postaram się dodać w weekend ;) Mam nadzieję, że się Wam spodoba x
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach wystarczy napisać nazwę z tt w komentarzu lub dodać do obserwowanych (po prawej). Zależy mi na Waszej opinii, więc jeśli przeczytasz to proszę o komentarz pod rozdziałem. To naprawdę motywuje, a chcę rozkręcić bloga, na pewno mnie rozumiecie :)
Miłego czytania ; *
*

Nie byłem poważnie ranny. Złamałem ramię i miałem wstrząs mózgu, parę skaleczeń i siniaków. Najgorszy był widok Grega w szpitalu. Jego ciało było ciężko ranne. To był przerażający widok, nie potrafię wyprzeć go z głowy.

*

Spojrzałam przed siebie na Denise i Theo, którzy siedzieli w pierwszym rzędzie. Denise zaczęła głośno płakać, chwytając przy tym swojego syna. Mama zabrało Theo z jej ramion, a potem Denise rzuciła się na podłogę, zawodząc „Greg…Greg, wracaj!”
Czemu nie poszedłem?
Widziałem jak rodzice zabrali ją z pogrzebu, krzyczała imię mojego brata, kiedy wleczono ją po przejściu. Weszła do innego pokoju, nie było mowy, żeby wyszła wprost do fanów.

*

Jego oczy była zamknięta, a twarz pokryta była makijażem. Próbowali ukryć wszystkie skaleczenie i siniaki, ale wciąż były widoczne spod makijażu. Spojrzałem na resztę jego ciała.  Miał na sobie garnitur, a włosy uczesano idealnie. To nie był Greg. Spojrzałem na dół i zobaczyłem, że pół ramienia zostało odcięte. Pewnie amputowano mu rękę, ponieważ była zmasakrowana. Ujrzałem, że próbowali  ukryć tak dużo jak to możliwe. Nie chciałem patrzeć pod ubrania.
Pod ubraniem musiała być cała krew. Co jeśli jego brzuch był rozcięty? Co jeśli jego wnętrzności próbowały wydostać się na zewnątrz, trzymane jedynie przez parę szwów? Co jeśli pod ubraniem była krew, dużo krwi płynącej po ciele? Co jeśli obróciłbym jego głowę i zobaczył wgniecenie z tyłu głowy, gdzie został uderzony?
*

To zbyt duży cios. To za dużo. To za dużo. Nie mogę tego znosić dłużej. Zabiłem Grega. Widziałem jak umierał i nic z tym nie zrobiłem. Pozwoliłem mu prowadzić, miał żonę i dziecko. Denise jest wdową, a Theo będzie dorastać bez ojca. Moi rodzice nigdy nie będą tacy sami. To wszystko moja wina. Muszę umrzeć.
Musiałem wydostać się z tego z baru. Czułem napływające łzy. Nie płacz. Nie płacz. Nie płacz. Jeśli to zrobię, wszystko mnie uderzy. Muszę stąd wyjść – Hey Zayn, wychodzę zaczerpnąć świeżego powietrza, zaraz wrócę – kłamstwa.
- Okay – odpowiedział Zayn i poszedłem do tylnego wyjścia, tak by paparazzi mnie nie zauważyli. Zarzuciłem kaptur na głowę, schowałem ręce do kieszeni. A potem załamałem się.
Łzy spływały mi po twarzy, kiedy w głowie powtarzałem słowa  - Zabiłem Grega. Widziałem jak umierał i nic z tym nie zrobiłem. Pozwoliłem mu prowadzić, miał żonę i dziecko. Denise jest wdową, a Theo będzie dorastać bez ojca. Moi rodzice nigdy nie będą tacy sami. To wszystko moja wina. Muszę umrzeć.
Zabiłem go. Muszę umrzeć. Muszę iść do piekła. Nie zasługuję na nic innego w życiu.
Łaziłem bez celu ulicami, mając nadzieję, że coś złego mi się przydarzy. Zacząłem przechodzić przez ulicę, gapiąc się na samochody. Co jeśli skoczę pod samochód? Nie, to zniszczy życie kogoś innego. Nie mogę nikogo zranić. Przeszedłem przez ulicę i kontynuowałem spacer. Łzy nadchodziły, myśli kłębiły mi się w głowie, a jedynym sposobem, żeby je zatrzymać było samobójstwo. Samobójstwo to odpowiedź.
Nagle zobaczyłem most. Był wysoki i długi. To jest to, mój bilet to piekła. Szybko poszedłem na most, kiedy byłem w połowie, spojrzałem w dół na wodę. To byłoby proste. Wspiąłbym się na barierkę, a potem skoczył. Byłbym dobry na wieki. Byłbym martwy. Byłbym szczęśliwy.
Wziąłem głęboki oddech, odpychając myśli o rodzicach, chłopakach i fanach. Zrozumieją. Proszę pozwól im zrozumieć, po prostu nie mogę dalej tak robić. Nie mogę tak dalej żyć. Chcę tego, dobrze?
Położyłem nogę w przerwie między barierkami i podniosłem drugą. Wystarczy wspiąć się na szczyt i skoczyć. Kiedy miałem to zrobić, usłyszałem pociągnięcie nosem, odgłos szlochania. Odwróciłem się i parę metrów dalej ujrzałem dziewczynę. Wyglądała na 16 albo 17 lat, była naprawdę młoda. Jej średniej długości, kręcone, ciemne blond włosy rozwiał wiatr. Jej twarz była bez skazy i miała na sobie dużo makijażu. Jej usta były jasno czerwone, ale tusz do rzęs i eyeliner spływał jej po policzkach. Ona płakała. Co było dziwne, miała na sobie długą, błyszczącą wieczorową suknię. Wyglądała jakby wracała z jakiejś ekskluzywnej imprezy. Kim była?
Nagle zobaczyłem jak wspina się na górę barierek, jej obcasy próbowała dopasować do przerw. Właśnie wtedy uświadomiłem sobie co ta idealna dziewczyna chce zrobić. Próbowała się zabić. Moje oczy się rozszerzyły i mogłem myśleć tylko o niej. Miała zamiar się zabić. Ta nieskazitelna dziewczyna nie zasługuje na śmierć. Nie zasługuje, żeby płakać. Nikt na to nie zasługuje. Szybko pobiegłem do niej i ściągnąłem ją z krawędzi, zanim mogła skoczyć. Oboje upadliśmy na ziemię, wyglądała na bardzo zszokowaną. Zerwałem się na równe nogi, a ona gapiła się na mnie.
Miała piękne piwne oczy, w których błyszczały łzy. Ale wyglądały tak pusto. Przeszła tak dużo, ale to zrobiło ją jeszcze piękniejszą. Jest wojowniczką, wiem to.
- J-jestem – zacząłem, ale moje nogi zaczęły się uginać pode mną. Otoczenie zaczęło wirować i nie mogłem wytrzymać dłużej. Wypiłem zbyt dużo i zrobiłem się chory. Czarne kropki wypełniły mój widok i padłem nieprzytomny.

I JAK WRAŻENIA? PISZCIE W KOMENTARZACH x



18 komentarzy:

  1. hyhy tu już się tak nie bałam jak w poprzednim rozdziale :D rozdzial jest poprostu adsfshxubxsghbj nie moge doczekac sie weekendu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski! URATOWAŁ JĄ! <3 ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń
  3. on ją uratował *.* to jest takie kljgdojhdhmdsijhxkl. czekam na ciąg dalszy! / @zaynakamyidol

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.xx Mam nadzieję że Niall nie zrobi jednak NIC głupiego;p Czekam na następnym i już nie mogę się doczekać;3 @Jagod_aa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, czekam na następny <33 mogę być informowana ?? to mój twitter @niki211326

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę następny rozdział !! Co było dalej ?!?!
    Jest kilka literówek ale poza tym jest biście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu tak mi szkoda Niallera. ;( Akcja zaczyna sie rozkrecac :D @Wiki_Official_x

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam wszystkie rozdziały, świetne i bardzo wciągające *_*
    @DemiFan60

    OdpowiedzUsuń
  9. krótkie ale świetne, nie mogę się doczekać następnych rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to druga część rozdziału, podzieliłam, bo był długi :)

      Usuń
  10. Świetnee *_*
    Taki jhcnxkcdfsnmcvc . :) x
    ( @ImperfectAga97 )

    OdpowiedzUsuń
  11. on ją uratował , mam nadzieję że nie zrobi potem niczego głupiego

    OdpowiedzUsuń
  12. ta część mniej przypadła mi do gustu, ale tłumaczenie wciąż świetne, nie mogę doczekać się dalszych części, bo widzę, że się rozkręca ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. WRESZCIE JĄ SPOTKAŁ OMB BSJSIAVAKAHHAIZNSHJS ZGINĘ NA ZAWAŁ PRZEZ CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne ! bede czytac na pewno, bede wdzieczna jezeli bedziesz mnie powiadamiac o nowych rozdziałach :)
    @niallnandos69

    OdpowiedzUsuń