środa, 9 października 2013

Początek.

Cześć wszystkim! :)
Nie jestem nowa na blogspocie, więc może niektórzy czytali moje imaginy lub recenzje książek, ale tym razem postanowiłam ruszyć z tłumaczeniem opowiadania. Przyznam, że pomysł mi ten przyszedł do głowy dzisiaj i jakoś tak na spontanie znalazłam fanfiction o Niallu, które miało dosyć sporo wyświetleń. Liczy ono na razie 50 rozdziałów, więc sporo do tłumaczenia. Ale mam nadzieję, że dzięki temu podszkolę język :)
Tutaj macie oryginał - klik.
Najpierw przybliżę Wam fabułę opowiadania.

Wszystko zaczęło się od tragicznego wypadku. Życie Nialla powoli rozpadło się na kawałki, miał zbyt dużo problemów, by móc je pokonać. Po prostu nie mógł tego zrobić. Zaszło to tak daleko, że nie wierzył w to, że kiedykolwiek odzyska to co było wcześniej, ale potem spotkał ją. Była sławna jak on, ale skrywała sekret, który ranił ją codziennie i nie mogła od tego uciec.Oboje nauczyli się jaką moc ma miłość.

Mam nadzieję, że ten wstęp zachęcił Was i będziecie tu zaglądać.
Tłumaczenie pierwszego rozdziału postaram się ogarnąć na weekend.
Do usłyszenia x

15 komentarzy:

  1. zapowiada sie ciekawie :))))

    .
    .
    .
    .
    MOGŁABYŚ MNIE INFORMOWAC O ROZDZIAŁACH ? BYŁABYM WDZIĘCZNA :)))) @ily_bejbe

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz mnie informować? :) @natie_q

    OdpowiedzUsuń
  3. Informuj mnie o rozdziałach :) xx
    @OlviaSweet zaciekawił mnie ten fragment *O* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. @heheokej
    Możesz mnie informować? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie. informuj mnie o rozdziałach <3 mój tt: @stayxstrongx33

    OdpowiedzUsuń
  6. wohohohohohoho no cześć bejbs <3
    zapowiada się ciekawie nono :D
    proszę mnie informować :*
    @Remain_Smiling

    OdpowiedzUsuń
  7. okej już się zakochałam *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bedę czytać na pewno! pierwszy rozdział a ja już ryczałam - rekord! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + mogłabyś mnie informować na tt? @hipstalovesyou

      Usuń
  9. ciekawa fabuła chętnie poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @canadaboybiebs proszę informuj mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym prosić o informowanie mnie? Bo ciekawie się zapowiada :3 @roawrHarreh

    OdpowiedzUsuń